Klacht Zara: Geen bon blazer, wel van de rest, geld terug krijgen.

Elyas.H

Op 18 juni 2018 heb ik een blazer gekocht ter waarde van €99,99 voor mijn broertje. Toen ik thuis kwam zag ik dat ik geen bon had. Op 31 juni 2018 wilde ik de blazer samen met de bijpassende gilet en pantalon terugbrengen, omdat de maat niet goed was. Ik gaf bij de kassa aan dat ik geen bon heb gekregen. De medewerker ging de visual manager erbij halen om te vragen wat er mogelijk was. De visual manager schakelde de beveiliging in om te kijken naar de camerabeelden aan de hand van de gegevens van mijn transactieoverzicht van de ING. De beveiliging kwam even later terug en ging de manager informeren over zijn bevindingen. De visual manager gaf aan dat er op de camerabeelden te zien was dat ik de blazer heb gepind bij de kassa, maar dat ze niet konden zien of de bon was meegegeven. De visual manager zei dat ze mij het voordeel van de twijfel kon geven en mij €29.99 kon teruggeven als ik het zou terugbrengen, want dat was inmiddels de dagwaarde van de blazer geworden. Dit vond ik een hele belachelijk opmerking, een blazer die ik voor €99,99 en maar €29,99 voor terug zou krijgen. Terwijl ze op de camerabeelden hebben gezien dat het is afgerekend. Ik vind dit dan ook een klantontvriendelijke oplossing en dien hierbij een klacht in.

( Zara filiaal Den Haag )

Vriendelijker met de klanten omgaan, vooral van de Visual Manager van Den Haag. Zij was erg onaardig. En een mogelijkheid krijgen om toch me geld terug te kunnen krijgen.

Wij vinden dat Zara hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Zara?