Klacht Zara: Geen garantie gekochte trui.

Klachtnummer
# 89999
Gebruiker
Achie
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Gisteren ging ik terug naar de Zara. Voor het het eerst heb ik daar een witte V hals trui gekocht die ze alleen daar verkochten. Hij was ook nog in de sale. Mooi dacht ik. Eindelijk gevonden. Na 4 keer dragen kwam er een scheur in de naad onder de oksel. Je kunt duidelijk zien dat het gewoon losgeschoten is. Nu was de trui niet een zo duur. Maar toch ging ik terug naar de Zara om te kijken of ze wat voor me konden doen. Ik werd weggestuurd met de boodschap dat de trui van de vorige collectie was. Ook kwam het door de deodorant dat hij scheurde. Vervolgens werd zweet aangevoerd als oorzaak.
Nu gaat het mij niet zozeer om het geld maar om de onbeschofte medewerker. Een beetje meedenken met de klant kan geen kwaad. Als hier geen oplossing voor komt is dit de laatste aankoop geweest bij de Zara.

De oplossing

Reparatie trui of andere trui.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Zara hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Zara?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen