Klacht Zara: Geen klantenservice verlenen vanwege aankoop in het buitenland.

Klachtnummer
# 280728
Gebruiker
Day94
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Jas gekocht in Antwerpen. Vervolgens blijkt de jaszak niet genaaid te zijn waardoor er dus geen zak is maar een gat. Terug naar de winkel in Eindhoven, hier onvriendelijk behandelt door medewerkers. Afgewimpeld worden met dat het vooral jammer was voor mij (jas van 89,99). Schijnbaar mogen ze niets met klachten doen uit het buitenland. Terwijl ze wel een internationale winkel zijn...

De oplossing

Dezelfde jas zonder kapotte jaszak of een vergelijkbaar product. Anders geld terug.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Zara hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Zara?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen