Klacht Zara: Geen retour mogelijk na verplichte quarantainetijd

Klachtnummer
# 487352
Gebruiker
VerplichteQuarantaine#covid19
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Nadat ik verplicht in quarantaine moest thuis kon ik mijn bestelde kleding helaas niet op tijd retourneren. Ik mocht pas 2 dagen nadat de 30 dagen verstreken waren mijn huis weer veilig uit en ben ik met mijn pakket naar de ZARA gegaan. In de winkel werd ik enorm onvriendelijk behandeld en afgepoeierd. Vervolgens heb ik de klantenservice gebeld en deze werknemer zou mijn aanvraag indienen waarna ik een retourformulier opgestuurd zou krijgen. Wederom afgewezen omdat de 30 dagen verstreken waren. Nu snap ik heus wel dat er een limiet op moet zitten, maar geen uitzonderingen kunnen maken tijdens epidemie vind ik belachelijk. Graag zou ik hierbij geholpen worden.

De oplossing

Ik zou het terugsturen/brengen van de spullen en hiervoor mijn geld terug krijgen het allerfijnste vinden. Maar indien dat onmogelijk is, ben ik ook tevreden als ik hiervoor een tegoed bon krijg ter waarde van het originele bedrag!

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Zara hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Zara?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen