Klacht Zara: Klacht Zara Amsterdam

Aydin

Op 8 januari 2014 heb ik telefonisch contact gehad met de Zara in Amsterdam, ik was op zoek naar een jas van de vrouwenafdeling. Na enige doorverbindingen kwam ik aan de lijn met de manager, ik beschreef de jas en gaf een artikelnummer, ze zei dat ze me in de wacht zal zetten en in die tussentijd zal kijken voor die jas. Blijkbaar heeft ze een verkeerde toets ingedrukt waardoor ik op de achtergrond hoorde dat de manager mij uitmaakte als een ‘kank.r’ probleem klant!! Hier schrok ik enorm van. Even later kwam ze weer aan de lijn en ik sprak haar hierop aan. Ze stotterde en schrok dat ik dat wat ze zojuist had gezegd had gehoord. Ik vroeg om haar naam en zei dat ik een klacht zal indienen. Ze gaf haar naam niet en hing plotseling op. Ik heb vervolgens meteen nogmaals gebeld om te achterhalen met wie ik heb gesproken maar geen van de medewerkers wilden mij vertellen wie de manager is.

Een serieuze oplossing. We zijn inmiddels anderhalf jaar verder en ondanks ik een telefonische klacht heb ingedient, is mijn klacht niet behandelt.

Wij vinden dat Zara hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Aydin

Ook een klacht indienen over Zara?