Klacht Zara: maatvoering te klein en weigeren retour zonder bon maar met prijskaartje

Klachtnummer
# 156127
Gebruiker
NMZ
Datum
0 reacties

Details

De klacht

De maatvoering van de zara is niet conform de nederlandse maatvoering. Een jasje maat 62 zou geschikt moeten zijn voor een baby van 62 centimeter. Dit is echter niet het geval. Het jasje paste daardoor al niet meer op het moment dat ingeschat werd dat het gebruikt kon worden. Zara weigert echter het jasje terug te nemen omdat de aankoop niet binnen de retourperiode viel. In de winkel moest tweemaal in een megrij geeacht worden waarna er niets mogelijk was. Ze geven telefonisch bij de klantenservice echter wel zelf aan dat de maten kleiner vallen en ze daarom mensen aanraden een maat groter te nemen. Heel dubbel. Verder verlenen ze in het algemeen een slechte service. Waar bedrijven als Hema of Prenatal niet moeilijk doen over bv ruilen zonder bon met prijskaartje of als de ruiltermijn verlopen is, is Zara niet van plan de klant tegemoet te komen.

De oplossing

Een passende oplossing zou zijn een tegoedbon ter waarde van de prijs van het jasje nl 25,95. Dit omdat de maatvoering misleidend is.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Zara hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Zara?