Klacht Zara: Online al betaalde bestelling kan niet worden doorgezonden.

Berg131

Broek online besteld, bij bestellen direct betaald. Per ongeluk afleveradres winkel Beurssplein? Was ik mij niet bewust, ik had een Primera aflever adres bij mij om de hoek opgegeven dacht ik. Ben namelijk niet in de gelegenheid om naar de winkel te gaan, juist vandaar ook de online bestelling. Tel contact met klantenservice: dan moet ik toch maar naar de winkel, zegt de medewerker. Dat kan niet, ik ben niet in de gelegenheid. Kan de Zarawinkel de broek dan doorsturen? Nee, dat behoort niet tot de procedure. Ik ben niet in de gelegeheid om de broek af te halen in de winkel. Dan bestelling annuleren en opnieuw bestellen, zegt hij. Check: broek in mijn maat is inmiddels uitverkocht, was een Sale. Ik kan echt niet naar de winkel, ook niet binnen nu en twee weken. De broek is betaald, is er niet meer in mijn maat dus annuleren en opnieuw bestellen kan niet. Ik heb boos opgehangen en gezegd dat ik nooit meer wat bij Zara bestel: Hij blijft maar herhalen dat het niet de procedure is. Dat is de Zara-oplossing maar dit is geen echte oplossing. Mij aanbieden te annuleren terwijl de broek niet meer te bestellen is en alles bij elkaar, vind ik zeer klantonvriendelijk. Ik heb nu het nakijken? Wel betaald maar ik kan de broek nu niet in mijn bezit krijgen.

De betaalde broek alsnog per post leveren.

Wij vinden dat Zara hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Zara?