Klacht Zara: Retour gestuurd artikel is “zoek”

sencansu

Op 30 december heb ik gemeld dat ik 9 artikelen retour ga sturen van 1 order. Op 31 december heb ik alle artikelen in 1 doos verpakt en afgeleverd bij een DHL-punt. Volgens track&trace is het op 4 januari bij Zara Retour afdeling aangekomen. Echter heb ik op 6 januari een bericht ontvangen dat de retour van 8 artikelen is geaccepteerd. De volgende ochtend heb ik gelijk via whatsapp klantenservice contact opgenomen over het missende artikel (laarzen). Alles is in 1 doos verpakt en de grootste artikel komt niet voor in de lijst. De medewerker heeft gezegd dat ik over 3 dagen opnieuw contact moet opnemen, soms kan het even wat langer duren voordat alles verwerkt is. Na 3 dagen weer een bericht gestuurd, dit keer kreeg ik te horen dat ze mij niet juist hebben geinformeerd en dat de procedure 14 dagen is. Op 19 januari heb ik weer contact opgenomen via de chat, met het gedachte dat de termijn inmiddels al verstreken is, helaas was dat niet zo. Afgelopen maandag telefonisch contact opgenomen en gisteren kreeg ik een bericht dat ze het artikel niet hebben ontvangen en dat ze retour niet kunnen accepteren. Ik heb gelijk via de chat contact opgenomen en er werd mij verteld dat alles dubbel wordt gecheckt en ze niks hebben kunnen vinden. Waarom hebben ze dan 14 dagen lang niet alles dubbel gecheckt?! Vandaag heb ik weer telefonisch contact opgenomen dat ik hier niet mee eens ben en dat ze de videobeelden (ik neem aan dat alles wordt opgenomen in het magazijn) maar moeten bekijken, het gaat hier namelijk om € 119,-! Zojuist een mail ontvangen met het volgende berichtje: “ Wij willen u informeren dat wij na uitvoerig onderzoek in ons warenhuis hebben moeten constateren dat wij uw retourzending niet hebben kunnen aantreffen. Hierdoor kunnen wij uw verzoek helaas niet accepteren.” Hier ben ik er dus totaal niet mee eens en ik wil dat Zara zo spoedig mogelijk dit oplost!

Ik ben tevreden als ik het geld van de geretourneerde laarzen terug op mijn rekening zie ter waarde van € 119,-

Wij vinden dat Zara hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Zara?