Klacht Zara: Retourneren

kgrootheest

Vorige week een vest gekocht bij de zara in Amsterdam. Wegens drukte heb ik deze niet gepast. Toen ik thuis kwam bleek hij niet mooi te zitten. Vandaag terug gegaan naar de winkel in Maastricht (daar kom ik vandaan). Ging de verkoopster eerst 10 minuten aan het vest ruiken... Toen haalde ze het kaartje los waarna ze zei dat deze makkelijk eraf ging dus al los was geweest. Omdat het vest "niet meer naar de winkel rook" kon ze deze niet meer terugnemen. Het vest ruikt gewoon neutraal. Ik heb de manager erbij laten halen en deze vertelde mij dat zijn collega al een besluit had genomen en deze echter niet meer kon innemen zonder ook maar iets te controleren! De manager zei dat als iets naar parfum of wasmiddel rook dat het gedragen was maar heeft zelf niet eraan geroken. Probleem is nu dat ik met een vestje zit opgescheept en door dit beleid niets meer durf EN WIL kopen bij de zara! Via Facebook blijkt dat meerdere mensen dit probleem hebben gehad in Maastricht!

Ik wil mijn geld terug want daar heb ik RECHT op! En dat ze iets aan het personeel in Maastricht doen INCL. de manager want ik ben niet de eerste waarbij dit is gebeurd! Voor mijn part zoeken ze het hele vest af heb het 2 seconde aangehad om te passen!

Wij vinden dat Zara hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Zara?