Slechte kwaliteit, slechte service.

Maaike.leder

JnkOp 30-10-2016 koop ik 3 broeken voor €120 netjes gepast in de winkel! Binnen 2 maanden, zonder een kilo te zijn aangekomen en een paar keer dragen van de broeken zijn er al 2 kapot. Netjes naar de winkel gegaan, maar omdat ik de. bon niet meer had (want blijkbaar moet je die bewaren, ookal mag je het niet meer wettelijk retourneren) konden zij mij geen geld meer terug geven. Omdat ik de kwaliteit van deze winkel zodanig slecht vind, wilde ik er absoluut geen andere spullen voor terug. Nadat ik in de winkel sprak met de manager, die mij voor de helft van het geld spullen wilde terug geven.. wat ik weigerde.. want ik wil geen Zara kleding meer. Ik kan mijn bankafschrift aantonen in combinatie met de broeken (die ze in kunnen scannen zodat ze de exacte prijs kunnen zien wat met elkaar overeenkomt)
Na dit gesprek direct met de klantenservice gebeld waarbij ik een onvriendelijke Celesta aan de telefoon kreeg die mij even haar fijn probeerde uit te leggen dat het toch mijn eigen schuld was, ben schreeuwend te woord gestaan. Ik heb boos opgehangen en direct contact gezocht met de klantenservice van de Zara op Facebook. Nou dit is helemaal een lachtertje, inmiddels zijn we 3 weken verder, 50 berichten later (met Excusses dat het zo lang duurt etc) En wordt mij ineens verteld dat ze mij en mijn man 3-1-2017 telefonisch gesproken hebben.
Het mooie aan dit verhaal is, dat ik geen man heb en niet gebeld ben.. Zara kan niks voor mij doen.
Ik vind dit een belachelijke manier om klachten op te lossen. En vind dat deze winkel zich moet schamen voor de slechte service en slechte kwaliteit die zij leveren op hun spullen.

Te Ik wil het geld van mijn broeken terug en nooit meer iets met deze slechte winkel te maken hebben!

Zoek hen op Twitter of Facebook om je klacht met hen te delen.