Klacht Zara: Zara heeft totaalbedrag niet teruggestort!!

Klachtnummer
# 59427
Gebruiker
Chris37
Datum
0 reacties

Details

De klacht

In januari had mijn vriendin op de webshop van Zara kleding aangeschaft. Helaas paste niet alles in haar collectie en heeft ze een deel van de bestelling teruggestuurd. Echter enkele dagen later kreeg ze slechts een deel van het aanschaf bedrag teruggestort op haar rekening.

Na herhaaldelijk contact met de klantenservice te hebben gehad menen zij dat ze het volledige bedrag wel teruggestort te hebben, al heeft mijn vriendin met haar bankafschrift bewezen dat een deel van het bedrag er niet op staat. Als bewijsstuk van Zara kreeg zij een administratief boekingsdocument uit het interne systeem, wat naar ons mening geen transactiebewijs is.

Vervolgens kregen we te horen dat we het zelf dienen uit te zoeken met de bank en of iDeal.. Wat bij ons ook weer vraagtekens oproept.

Nu zijn er reeds 3 maanden verstreken en mijn vriendin heeft het bedrag nog steeds niet op haar rekening terug gezien.

De oplossing

Volledig bedrag terugstorten!

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Zara hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Zara?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen