Klacht Zara: Zara weigert intern een ontvangen retourpakket te traceren.

Klachtnummer
# 353628
Gebruiker
Linda
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb per ongeluk een verkeerde retourprocedure gebruikt: ipv het retourlabel heb ik de originele Zara pakketdoos inclusief de 3 artikelen met origineel label etc. met een van de Zara website gedownload herroepingsmodel retour gestuurd aan het adres zoals vermeld op het herroepingsmodel. Na divers contact met de klantenservice en ook het aanleveren van het fotobewijs van de trackingscode van PostNL wil men dit niet accepteren, noch krijg ik antwoord op mijn vraag waar het pakketje dan is gebleven bij Zara. Ontvangen datum en tijd zijn namelijk bekend. Ik heb mijn oprechte excuses aangeboden voor de vervelende situatie waarbij ik zonder opzet onjuist heb gehandeld. Men geeft alleen aan verder niets meer hieraan te kunnen doen.

De oplossing

Ik vind dat Zara het ontvangen pakketje intern moet traceren en mij de waarde ervan (nog geen €60) moet kwijtschelden.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Zara hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Zara?