Opgelost door Zazzle.nl: Oplichting

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 47092
Gebruiker
Juce
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Op 17 december 2013 heb ik een bestelling geplaats (een t-shirt). Op 23 december heb ik een bericht gekregen dat mijn bestelling is verzonden. Maar tot op heden heb ik mijn bestelling nooit ontvangen. Het was een kerstcadeau. Sindsdien heb ik diverse emails gestuurd naar de klantenservice van zazzle, maar er werd totaal niet gereageerd. Nu verzoek ik mijn geld terug te storten en ze willen niet doen. Ik ben echt van plan aangifte te doen als het geld niet op mijn rekening teruggestort wordt.
mvg, Jucelia

De oplossing

Mijn geld op mijn rekening terug te storten.

1 reactie

  1. Auteur
    Juce
    Datum
    Het probleem is opgelost.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Juce
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy