Opgelost door Zchoon .nl: Niks ontvangen van zchoon

content Opgelost
Gebruiker1581581024

Bestelling gedaan op 27/9, tot op heden niets ontvangen. Bedrijf meerdere keren gemaild en geen reactie.

Complete bedrag direct retour en annulering bestelling
Fijn, dank voor track trace nummer en hoop dat snel wordt afgegeven

Goedemiddag mevrouw Veldhuysen,

Ik snap u en ik vind het erg vervelend dat u uw bestelling nog niet heeft gehad, maar ik heb u meerdere keren gemaild over de status van uw bestelling.

Ik wil vriendelijk vragen om ook even in uw spambox te kijken of mijn mails daarin zijn terecht gekomen.
    Waarschijnlijk zal er wat duidelijk zijn wanneer u deze heeft gelezen.

Ik wacht uw reactie af.

Met vriendelijke groeten,

Patrick Klooster van Zchoon Nederland BV
    Zchoon .nl
    Allereerst mijn welgemeende excuses voor de vertraging.

De afgelopen weken hebben wij een enorme run op onze producten gehad waardoor voorraden erg snel opraakten. Uiteraard weer snel besteld, maar deze komen deze week binnen.

Afgelopen week heb ik ook de verzendbevestigingmail aangepast, en hierin is in de 2e alinia te lezen;
    Dit is de tekst: Doordat er een run is ontstaan op alle producten van Zchoon is onze voorraad onder druk komen te staan. Als u een Vloerreiniger of Toiletreiniger icm een pakket of los heeft besteld zal uw bestelling volgende week (tussen 10 en 16 oktober 2022) worden geleverd. Sorry voor de vertraging 🙏

Mijn vraag aan u: heeft u nog enige geduld om uw bestelling alsnog te ontvangen of wilt u de bestelling definitief annuleren? Ik respecteer uw beslissing in deze en nogmaals mijn oprechte excuses voor het misverstand.

Ik krijg juist heel reacties omdat er juist correct wordt gecommuniceerd. Deze enorme groei in bestellingen waren wij niet op voorbereid.

Kortom, sorry!

Ik hoor graag van u.

Gr
    Patrick
    Zchoon .nl
    Mag ik nog iets voor u betekenen of wilt u de bestelling alsnog annuleren of wacht u op de bestelling zoals ik heb geschreven?
    Zchoon .nl
    Zending is gereed gemaakt en is inmiddels afgegeven bij dhl. In eerdere mail is te zien hoe het verloopt. Hieronder voor de zekerheid nog even de track en trace link naar dhl.

Ook een klacht indienen over Zchoon .nl?