Klacht Zebra Gadgets: Geen levering en geen reactie om verzoek om terugbetaling

Klachtnummer
# 286490
Gebruiker
Schipper26
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Op 11 november 2011 een artikel besteld. In de site stond vermeld dat de levering 5 tot 10 dagen kon duren voordat deze geleverd werd. Na deze periode meerdere malen op hun site de bestelstatus gecheckt. Hierin stond vermeld dat er tussen 5 en 11 december geleverd werd, i.vm. problemen met het product. Na deze datum heb ik verzocht om het bedrag dat ik reeds betaald had, terug te storten op mijn bankrekening. (In hun eigen voorwaarden wordt vermeld dat dit binnen 35 dagen het bedrag terug wordt gestort als er niet geleverd wordt). Meerder malen een bericht naar hun verzonden met verzoek om terug betaling. De eerste maal kreeg ik bericht dat er een vertraging was, maar daarna wordt er totaal niet meer gereageerd. Betreft bestelnummer 28278.

De oplossing

Terug betaling

0 reacties

Ook een klacht indienen over Zebra Gadgets?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen