Klacht Zebra Gadgets: oplichters

Klachtnummer
# 286392
Gebruiker
R. Gerritsen
Datum
0 reacties

Details

Klacht

ik heb 11 november een auto raamafdekking besteld en dit zou 2-3 weken duren. Toen ik begin dec. nog niets binnen had bekeek ik het bestelproces. Deze was vertraagd en produkt zou tussen 4-12 dec binnenkomen. Half december heb ik mail gestuurd dat het nog niet binnen was, maar geen reactie. Het is nu 27 december en ik heb nog steeds niets binnen.
In de voorwaarden staat dat je je geld retour krijgt als het er na 35 dagen nog niet is en dat je contact met hun moet opnemen, maar dan kan alleen per mail waar ze vervolgens niet op reageren. Er is geen telefoonnummer.
Het gaat "maar" om 17€ maar het zijn oplichters. Ze adverteren veel op Facebook en dan ziet het er leuk uit, vooral omdat ze niet duur zijn en je je geld terugkrijgt beweren ze, maar dat is niet zo.

Gewenste oplossing

0 reacties

Ook een klacht indienen over Zebra Gadgets?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen