Klacht Zebra Gadgets: wel betaald niet ontvangen

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 291166
Gebruiker
AvZijl
Datum
0 reacties

Details

De klacht

geen idee waar mijn bestelling is gebleven. ik zoek contact maar dit is onmogelijk bij dit bedrijf.

De oplossing

Ik heb mijn bestelling wel betaald en wil mijn pakketje gewoon ontvangen.
en ik zou graag telefonisch contact met iemand willen. op mail wordt niet geantwoord.

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
AvZijl
Datum
Uiteindelijke oplossing
Niets
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Zebra Gadgets?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen