Klacht zeeland modeoutlet: NIET BESTELLEN, OPLICHTERS

Klachtnummer
# 612105
Gebruiker
MarijePutman
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Helaas ook opgelicht door Zeeland mode outlet. Nadat ik had besteld kwam ik erachter dat het een chinees bedrijf betrof (anders had ik er nooit besteld). Na 3 weken kwamen mijn bestelde producten binnen (65 euro), helaas te klein en weer terug gestuurd (25 euro). Tot op heden heb ik nog geen reactie gehad. Ik heb meerdere keren gemaild en telkens vragen ze om het track&trace code van de bestelling, welke ik ook al 4 keer heb gemaild.. Ik ben bang dat ik mijn geld niet terug krijg.

Gewenste oplossing

Geld terug, reactie op mijn mail

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat zeeland modeoutlet hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over zeeland modeoutlet?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen