Klacht Zeelandnet: aanvraag telefonie wordt niet behandeld, klantenservice lijkt belspel

Klachtnummer
# 124614
Gebruiker
Hans Smits
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Op 18-07-2015 telefonie aangevraagd, toe te voegen aan internet. Gelijk email met ontvangstbevestiging. Tot op de dag van vandaag geen reactie meer gehad. Email van 08-08-2015 wordt niet beantwoord, bellen (betaald!) geeft na 30 minuten als resultaat, dat zij het niet weten: Advies, bel morgen nog eens. (SBS6 verdient minder aan telefonie dan Zeelandnet!)

De oplossing

Telefonie toevoegen aan abonnement internet en activeren!

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Zeelandnet hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Zeelandnet?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen