Opgelost door Zeelandnet: Alles in 1

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 126078
Gebruiker
C.M.C. Weerts
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Schriftelijk mijn alles in 1 abonnement opgezegd. Dus digitale televisie, telefoon en internet. Blijkbaar lastig want tot mijn schrik loop mijn digitale televisie pakket nog steeds. Belachelijk. Ik wil geen opzegtermijn en 3 termijnen terugbetaald hebben zoals het hoort.

De oplossing

Met terugwerkende kracht een stopzetting, mijn geld terug, en excuses. Want als je het VOLLEDIGE pakket opzegt dan dat dus ook.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Zeelandnet hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

1 reactie

  1. Auteur
    C.M.C. Weerts
    Datum
    kunnen jullie niks aan doen.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
C.M.C. Weerts
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Zeelandnet?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen