Klacht Zeelandnet: Alweer geen internet

Mica

sinds februari 2013 klant bij Delta / Zeelandnet, het begon goed, maar al snel was het over het regelmatig niet hebben van internet, soms in combinatie met geen telefoon en tv, en als je belt is het altijd het modem als je aangeeft dat deze goed is dan is het de router, en dan moet je je computer/laptop rechtstreeks verbinden met het modem en dan is uiteindelijk het antwoord hier staat er niks is storing is alles in orde.

zondag op maandagnacht geen telefoon en internet, maandag avond weg internet
volgens de telefoniste van zeelandnet is alles inorde na de standaard handelingen
support belt dinsdag ik zie geen storing en het zelfde verhaal en ik moet maar bellen als er weer storing is, maar ja dan is er niemand of moeten ik wachten tot de volgende werkdag en zo gaat het maar door maar oplossen nee dat niet

ik wil het product waar ik voor betaal niet met telkens uitval en geen oplossing en het mijn probleem maken.
een goed werkend internet en telefoon en denk de tijd dat we nu geen internet hadden best wel eens gecompenseerd mag worden .
laat eens een monteur het nakijken en indien nodig nieuw modem , router daar betaal ik toch voor

Wij vinden dat Zeelandnet hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Zeelandnet?