Klacht Zeelandnet: Incassokosten Internetfactuur

Klachtnummer
# 62578
Gebruiker
htlelie
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Per brief van 27mei ben ik gesommeerd om binnen vijf dagen het achterstallige abonnementsgeldvoor onze internetverbinding bij Zeelandnet te betalen, op straffe van directeafsluiting van de verbinding. Ik kreeg te horen dat u de aanmaningen voor de achterstandper mail naar mijn Zeeland email adres gestuurd had.
Dit is een raregang van zaken. Ik heb het door u voor mij aangemaakte email adres van Zeelandnooit opgegeven als correspondentieadres. Wel heb ik mijn eigen email adres gebruikt om mij aan te melden bij Zeelandnet. Verder krijg ik met enige regelmaat brieven van u per normale post. U heeft zich niet gehouden aan de regel om eerst een aanmaning per post aan mij te sturen voordat u het dossier aan het incassobureau overdroeg.

De oplossing

Terugstorten van in rekening gebrachte incassokosten

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Zeelandnet hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Zeelandnet?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen