Klacht Zeelandnet: internet alles in een van zeelandnet

Klachtnummer
# 81675
Gebruiker
michel75
Datum
0 reacties

Details

De klacht

wij hebben sinds een maand een niew abbonnement van zeelandnet het alles in een abbonnement hierbij kregen we een nieuwe modem met ingebouwde router .
dit alles heeft tot gevolg dat mijn vrouw die regelmatig thuis werkt via een vpn account niet meer kan inloggen dus gebeld met zeelandnet blijkt de modem geen vpn te accepteren en aangezien ik voor het werk een week of zes naar buitenland moet zal mijn vrouw meer thuis gaan werken als anders (wat nu niet gaat )
zeelandnetgeeft aan dat er geendirecte oplossing is maar daar kan ik voor 55 euro pe maand geen genoegen mee nemen toen ik zei dat ik dan misschien beter een andere provider kon nemen waren ze heel snel om mij eraan te herinneren dat ik net een twee jarig abbonnement heb afgesloten en dat dat dus niet gaat .

De oplossing

ik wil een oplossing ik heb verder nooit problemen gehad maar dit is geen service en .Ik zou graag ien dat mijn probleem op een nette manier opgelost word .als dat beteknd dat het contra ct word geannuleerd is dat ook best dan kan ik zelf een andere provider zoeken .

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Zeelandnet hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Zeelandnet?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen