Klacht Zeelandnet: Slecht internet en niet nakomen levering spullen!

Kirsten

wij zijn overgestapt naar Delta en Zeelandnet alles in 1 pakket, hierbij moesten wij al een extra kabels abonnement nemen. gezien mijn man graag goed en snel internet wilde en hij dacht dat dat bij Zeelandnet het geval was hebben wij dit gedaan. 9 februari een brief gehad dat de aanmelding van alles in 1 pakket.. binnen 3 weken zou " het cadeau" wat wij kregen bij 2 jarig abonnement binnen komen. Dit "cadeau" is gewoon nodig om normaal digitale TV te kijken. het is nu 15 april en er is inmiddels 2 keer gebeld met 2 keer dezelfde boodschap. Vandaag voor de derde keer gebeld en niet veel anders te horen gekregen. Ze gaan ons nu monitoren.. overigens wel vriendelijke klantenservice vandaag. helaas is het niet hebben van digitale TV niet het enige.. het internet van zeelandnet heeft wel erg vaak een storing.. daarbij hebben mensen bij ons in de buurt ook zeelandnet internet en ons internet stoort iedere keer tewijl we al hebben geprobeerd van frequentie wisselen, maar heeft geen zin.

Ik zou graag zien dat er week 16 " het cadeau" de ontvanger gestuurd wordt want na 2,5 maand wachten hoeft het voor mij niet meer. daarbij is het internet zo slecht dat ik als er geen ontvanger komt in week 16 ik graag van dit contract af wil.

Wij vinden dat Zeelandnet hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Zeelandnet?