Klacht Zeelandnet: Zeelandnet vergoedt, wegens mijn onbruikbare vaste telefoon, gemaakte mobiele kosten niet.

A. Boogaard

Delta / Zeelandnet wil gemaakte mobiele telefoonkosten, omdat de vaste telefoon door hun toedoen onbruiklbaar is van woensdag tot na het weekeinde, niet vergoeden.
Woensdagmorgen 3-10 gemeld geen internet en dus ook geen telefoon te hebben. Er zal een monteur komen met nieuw modem maar na een uur is er weer internet. Het was dus geen modem probleem. ’s Middags wordt modem vervangen door een router maar de telefoon bleef dood. Dit gemeld bij de klantenservice die meedeelt dat het 2 dagen kan duren maar meestal binnen 24 uur is opgelost. Vrijdag morgen 5-10 opnieuw gemeld bij de klantenservice, antwoord “We geven het door aan de technische dienst”. Men bevestigt dat het voor het weekend niet opgelost zal zijn. Op mijn opmerking dat ik dan kosten moet maken door mijn mobiel te gebruiken wordt niet gereageerd.
Als maandagmiddag de storing wordt afgemeld en ik de gemaakte kosten ter sprake breng, krijg ik als antwoord dat het mijn eigen vrije keus is geweest mijn mobiel te gebruiken. Delta zal alleen een deel van de abonnementskosten crediteren.

Compensatie voor gemaakte kosten.

Wij vinden dat Zeelandnet hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Zeelandnet?