Klacht Zeeuws Sfeerhuys: oplichter en pleegt smaad!

Andrieke waverijn ,
Ik zie een reactie op een bepaalde klacht , ze scheld niemand beweert ze in eerdere klachten reacties , maar dit doet zij zeker wel.
Ik heb printscreens en telefoonopnames van andrieke waverijn met een zeer slecht dialect ,en haar scheldpartijen. Ze probeert weer een bedrijf en een aantal namen door het slijk te halen zoals al eerder over haar gezegd is. Zij maakt andere namen en bedrijven zwart SMAAD heet dat, om zichzelf eigen op de achtergrond te plaatsen. Echter bent is ze zelf een slecht bedrijf met genoeg mankementen. Op facebook is zij op vele paginas verwijderd en geblokkeerd ook heb ik hier bewijzen van in mijn inbox van beheerders van facebook. Nogmaals kom uit je droom ANDRIEKE WAVERIJN VAN ZEEUW SFEERHUYS en kijk in de spiegel !!

dit openbaar te zetten en iedereen te attenderen van haar gedrag

Bijlagen

Zeeuws Sfeerhuys
    Weer dezelfde persoon...verdoe uw tijd toch niet..... ik zeg nogmaals dat ik nooit iemand uitscheld.
    Upload die bewijzen met screenshots en opnames. Daar ben ik niet bang voor, want ze zijn er niet. Het is puur jaloezie....uw bedrijf is mislukt....de mijne niet...en ik heb u terecht gezet op facebook.
    aanklacht TEGEN A.Waverijn
    A, ik heb nooit een bedrijf gehad.
    B, Printscreen meegelerd.
    C, ik heb geen jaloezie voor dit mislukte bedrijf die echt niet lang meer zal bestaan!.

BEWIJS HIERONDER andrieke wavenrijn de oproeikraaier van zeeland , die op leugens berust... zo heb ik er zoveel. ik praat geen onzin....je beticht iemand als leugenaar en oplichter .. MAAR je bent het zelf.

aanklacht TEGEN A.Waverijn
ze blijft bezig, geloofd in der eigen leugens. Hoop dat andere nu wakker worden geschud en niet meer in leugens van haar eigen verzonnen verhaal geloven.

Ook een klacht indienen over Zeeuws Sfeerhuys?