Opgelost door Zegers Bouw: Zegers Bouw = ellende!

content Opgelost
A.J. Koenen

Eind juli 2019 krijgen we lekkage in het keukenplafond. Dit komt uit de badkamervloer boven de keuken: een waterleiding lek. Via de verzekering wordt Zegers Bouw uit Ede ingeschakeld. Dat blijkt het begin van veel ellende. Zegers Bouw weigert namelijk te komen kijken omdat er geen toestemming van de verzekering zou zijn voor reparatie. Een maand later zijn ze nog niet geweest. De lekkage wordt intussen steeds erger en eind augustus loopt het water zelfs door de meterkast! Zegers Bouw wil nog steeds niet komen en laat ons gewoon barsten met het water in de meterkast. Later horen we van de verzekeraar dat Zegers geen loodgieter beschikbaar zou hebben. Ze lijken dus tegen ons te liegen met die ontbrekende toestemming ze hebben blijkbaar geen vakmensen! Uiteindelijk voert Zegers Bouw na sterke druk van de verzekeraar wel een noodreparatie uit.. Maar pas eind september 2019 begint Zegers Bouw na veel plannings- en communicatieproblemen met de reparatie: alle tegels worden uit de badkamervloer gebroken en er wordt een nieuwe waterleiding gelegd. Dan geeft Zegers ineens aan dat ik zelf de nieuwe tegels moet bestellen, betalen en afhalen bij de leverancier! Dat is moeilijk omdat ik geen auto mag rijden vanwege een gebroken arm. En hoe krijg ik dat geld terug? Zegers reageert onbeschoft: “Jammer dan, wij gaan dat niet doen. Als u ze niet zelf haalt komen er geen tegels en dus geen reparatie van de vloer”. Zoiets heb ik nog nooit meegemaakt! Uiteindelijk is de leverancier van de tegels bereid ze bij mij af te leveren. Na nog een paar planningsproblemen is de badkamer begin oktober klaar. Na een paar weken blijkt dat de afvoerbuis uit de badkamer naar het riool los zit: een nieuwe grote en heel smerige lekkage! Ik wil Zegers Bouw niet meer in huis hebben en de verzekeraar stuurt een ander bedrijf. Dat constateert dat deze lekkage waarschijnlijk is ontstaan door het met een drilboor uitbreken van de tegels. Dit had na afloop van de reparatie gecontroleerd moeten worden en dat is volgens het nieuwe bedrijf niet of niet goed gedaan.
Een klacht over dit alles bij Zegers Bouw levert het volgende commentaar op: “De communicatie had misschien beter gekund maar verder hebben we niets fout gedaan”. Als ik het bedrijf nogmaals confronteer met alle niet nagekomen afspraken, de onbeschofte bejegening, planningsproblemen etc. laat het bedrijf niets meer van zich horen. Typerend!
Ik wil nooit meer iets met Zegers Bouw en waarschuw hiervoor ook anderen: mijd dit bedrijf!

Openlijke excuses aanbieden voor het slechte en onbeschofte optreden!

Wij vinden dat Zegers Bouw hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

A.J. Koenen
    Zegers Bouw heeft schriftelijk de fouten erkend en daarvoor excuses aangeboden.
    Een bos bloemen moest dit goedmaken. Excuses geaccepteerd maar het is een kleine pleister op en grote wond. Ik blijf er bij dat je dit bedrijf beter kunt mijden!

A.J. Koenen
Excuses en bloemen. Een kleine pleister op een grote wond.......

Ook een klacht indienen over Zegers Bouw?