Klacht Zeiltjalk De Lis: niet terugbetalen van huur bij niet geleverde dienst

Klachtnummer
# 114832
Gebruiker
henri stroband
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Voor april/mei 2014 contracteerden wij De Lis uit Muiden voor tien dagen; kosten Euro 3818,=. Enkele dagen voor vertrek berichtte de eigenaresse dat het schip wegens een mankement niet kon uitvaren. Wij vierden toen onze 45-jarige bruiloft op een ander schip. Ondanks toezeggingen werd het bedrag niet direct terugbetaald. Pas 5 maanden later echter (22-09-2014) betaalde mevrouw ons gelukkig de helft terug. Het lukte ons daarna niet meer contact te maken; alles blijft onbeantwoord. Ook een aangetekende brief. Of een overgemaakt bedrag van 0,01 Euro met verzoek tot terugbetaling. Wij wachten dus nog steeds op de resterende 1909 Euro en/of een goede terugbetalingsregeling.

De oplossing

Retourbetaling van het resterende bedrag van 1909 Euro.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Zeiltjalk De Lis is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

0 reacties

Ook een klacht indienen over ?