Klacht Zeker en Mobiel.: Aangesmeerd

Status
sad Niet opgelost
Klachtnummer
# 327025
Gebruiker
Smit
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Kwam een jonge jongen aan de deur best opdringend. Gaf me informatie zei duidelijk dat ik nergens aan vast zat. Krijg ik een rekening thuis gestuurd. Ik gebeld werd onvriendelijk behandeld. Krijg nu dreigbrieven dat jullie incasso bureaus sturen. Vind dit giga onbeschoft. Dus jullie hebben gewonnen heb betaald waar ik totaal geen gebruik van maak

De oplossing

Wil me geld terug en niks meer van jullie horen ben 3 maanden bezig met jullie

1 reactie

  1. Auteur
    Zeker en Mobiel
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer,mevrouw Smit,
    Wij betreuren de gang van zaken en zullen per direct uw contract ontbinden. Uit onze administratie blijkt dat u het afgeschreven bedrag al heeft gestorneerd.
    Nogmaals excuses voor het ongemak.
    Met vriendelijke groet,
    Zeker en Mobiel

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Smit
Datum
Uiteindelijke oplossing
Geven aan dat ik het bedrag gestorneerd heb. Heb van armoede gister betaald omdat ze anders incasso bureau op me af willen sturen
Status
niet opgelost
Beoordeling
sad

Ook een klacht indienen over Zeker en Mobiel.?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen