Opgelost door Zekur.nl: geen specificatie rekening ,wel een totaalbedrag.

j.z

Ik kreeg van Zekur een overzicht declaraties of ik even € 471,32 wil storten,zonder duidelijke specificatie.,Nogmaals uw laatste vergoedingsoverzicht betreft 2 rekeningen Ziekenhuis LUMC wil ik uit gespecificeerd datum en aparte kosten,dus niet een alleen eindbedragen .U kunt dit opsturen per brief.
Hun antwoord
Zoals ik al 2x eerder in mijn e-mail aangaf is het onmogelijk voor mij om via e-mail inhoudelijke informatie over dit vergoedingen overzicht te verstrekken.
Je hebt of de mogelijkheid rechtstreeks contact op te nemen met de zorgverlener of telefonisch contact opnemen met onze klantenservice . Zij kunnen deze informatie namelijk wel verstrekken als na een aantal controlevragen blijkt dat jij de persoon bent waar de kosten betrekking op hebben welke vermeld worden op het vergoedingen overzicht.
Ik ben niet meer zo goed van gehoor,en het is onduidelijk.

Een gespecificeerde rekening, per brief ,en geen gezeur over e-mails.

Wij vinden dat Zekur.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Zekur.nl
    Geachte heer Zuijderduijn,Dank u voor uw signaal. Ik neem binnen een week contact met u op.Met vriendelijke groet,Melvin
    Webcare Zekur
    Zekur.nl
    Geachte heer Zuijderduijn,Omdat wij dergelijke informatie niet over e-mail mogen verzenden stuur ik u een brief met een specificatie van de kosten.Namens Zekur bied ik u excuses aan voor het ongemak. Met vriendelijke groet,
    Melvin
    Webcare Zekur
    j.z
    Positief voor de snelle reactie,negatief dat dit niet door de service afdeling gedaan kon worden.
    Het meest erger de ik me aan dat de vraag "per brief" niet werd beantwoord.
    Het is niet netjes als vragen niet worden beantwoord.
    Al hadden ze me maar een link gestuurd naar de afdeling facturatie LUMC.

j.z

Ook een klacht indienen over Zekur.nl?