Opgelost door Zelf.nl: afhandeling schade laat op zich wachten/ook geen bevestiging ontvangst schademelding.

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 92698
Gebruiker
klacht
Datum
2 reacties

Details

De klacht

2 keer gebeld en dan is er net een medewerker mee bezig. Zou teruggebeld worden door medewerker maar helaas geen belletje.
vervelend weet niet waar je aan toe bent.

De oplossing

in ieder geval bevestiging van ontvangst schademelding. en binnen twee weken afhandelen.

2 reacties

  1. Auteur
    Zelf.nl
    Datum
    Beste klant, inmiddels hebben wij uw zaak besproken en volgt er zo spoedig mogelijk een uitkering aan u. Nogmaals mijn welgemeende excuses voor de ontstane vertraging!
    Met vriendelijke groet,
    Rick Kossen, risk manager Zelf.nl
  2. Auteur
    klacht
    Datum
    ik werd direkt de volgende dag gebeld en excuses aangeboden voor het feit dat de afhandeling langer had geduurd dan gebruikelijk is bij zelf.nl.Dezelfde dag vond de afhandeling al plaats.
    Mijn klacht is prima afgehandeld.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
klacht
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Zelf.nl?