Opgelost door Zelf.nl: Verzekerde autoschade restitutie

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 193765
Gebruiker
maup1245
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Op 20/06/2016 met mijn VW Golf autoschade veroorzaakt(€3650.-). ZELF.NL dezelfde dag geinformeerd. Bij mijn lokale garage kon ik de auto vrijwel direkt laten repareren. Dat kwam erg goed uit want wij gingen op de 23e met vakantie. De schade is volgens de voorschriften uitgevoerd. Het schadebedrag heb ik direct met de garage afgerekend. ZELF.NL stelt dat zij een expert naar de reparatienota/-dossier willen laten kijken voordat zijn tot uitbetaling overgaan, omdat ik niet naar één van hùn reparatiebedrijven ben gegaan. Het is nu ruim 4 mnd geleden en iedere keer (4x) als ik ernaar informeerde werd ik met een kluit in het riet gestuurd. Voor een expert is het -volgens mijn raparateur- 15 min werk om de afwikkeling vd schade te beoordelen. Waarom moet ik zo lang wachten?!

De oplossing

Uitbetaling schadebedrag ad.€3650.-

2 reacties

  1. Auteur
    Zelf.nl
    Datum
    Beste klant,

    Naar aanleiding van uw klacht heb ik contact opgenomen de behandelaar van uw dossier. Nader onderzoek leerde dat uw claim nog steeds niet kon worden afgewikkeld wegens het ontbreken van een expertiserapport. Inmiddels heeft het expertisebureau ons alsnog hiervan in het bezit gesteld en is opdracht gegeven het bedrag op uw IBAN over te maken. Mijn welgemeende excuses voor de ontstane vertraging.

    Met vriendelijke groet,
    Rick Kossen, risk manager Zelf
  2. Auteur
    maup1245
    Datum
    Dankzij jullie interventie komt ZELF.NL in actie en melden teruggave van het schadebedrag ( nog niet op mijn rekenin)

Uiteindelijke oplossing

Auteur
maup1245
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Zelf.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen