Opgelost door Zelf.nl: Verzekerde autoschade restitutie

# 193765
maup1245

Op 20/06/2016 met mijn VW Golf autoschade veroorzaakt(€3650.-). ZELF.NL dezelfde dag geinformeerd. Bij mijn lokale garage kon ik de auto vrijwel direkt laten repareren. Dat kwam erg goed uit want wij gingen op de 23e met vakantie. De schade is volgens de voorschriften uitgevoerd. Het schadebedrag heb ik direct met de garage afgerekend. ZELF.NL stelt dat zij een expert naar de reparatienota/-dossier willen laten kijken voordat zijn tot uitbetaling overgaan, omdat ik niet naar één van hùn reparatiebedrijven ben gegaan. Het is nu ruim 4 mnd geleden en iedere keer (4x) als ik ernaar informeerde werd ik met een kluit in het riet gestuurd. Voor een expert is het -volgens mijn raparateur- 15 min werk om de afwikkeling vd schade te beoordelen. Waarom moet ik zo lang wachten?!

Uitbetaling schadebedrag ad.€3650.-

Zelf.nl
    Beste klant,

Naar aanleiding van uw klacht heb ik contact opgenomen de behandelaar van uw dossier. Nader onderzoek leerde dat uw claim nog steeds niet kon worden afgewikkeld wegens het ontbreken van een expertiserapport. Inmiddels heeft het expertisebureau ons alsnog hiervan in het bezit gesteld en is opdracht gegeven het bedrag op uw IBAN over te maken. Mijn welgemeende excuses voor de ontstane vertraging.

Rick Kossen, risk manager Zelf
    maup1245
    Dankzij jullie interventie komt ZELF.NL in actie en melden teruggave van het schadebedrag ( nog niet op mijn rekenin)

maup1245

Ook een klacht indienen over Zelf.nl?