Klacht Zelfstroom: Door fout van zelfstroom hadden we risico op brand èn 5 weken geen opbrengst, zonder vergoeding

Bergen op Zomer

Geen vergoeding voor misgelopen inkomsten bij ernstige fout in aanleg stroom

Op zijn minst een excuus en redelijke compensatie voor inkomsten-verlies
Geen financiële schadeloosstelling van het geleden omzet verlies door een evidente (en toegegeven) fout van de installateur van Zelfstroom. Hierdoor tevens risico gelopen op brandschade waarbij herhaalde kortsluitingen en doorbranden van het elektrisch systeem. Uiteindelijk afgedaan door Zelfstroom als “tegemoetkoming in de schade volgens het contract” en het verlies aldus bij mij gelaten

Bergen op Zomer
    Vooralsnog wordt er niet uitgeblonken in klachtenbehandeling
    Bergen op Zomer
    En nog steeds radio stilte
    Zelfstroom
    Beste meneer Snijder,

Ik zie in ons systeem dat er meerdere malen contact met u is geweest in september en dat u samen met mijn collega bovengenoemde zaken heeft besproken en tot een overeenstemming bent gekomen. Als het goed is, is de case daar ook mee afgerond. Mocht dit voor u anders zijn, laat het ons dan vooral nog even weten.

Ik wens u zonnige dagen toe!

Janou - Zelfstroom
    Bergen op Zomer
    Beste Janou van Zelfstroom, nee wij zijn onderling na meerdere contacten niet tot een overeenstemming gekomen. Zelfstroom had een onbevredigend voorstel dat geen oplossing genoemd mag worden. Hier was ik het niet mee eens en dat was ook de conclusie van ons telefoongesprek. Ik moest maar een klacht indienen dan, kreeg ik te horen. Bij deze dus. Uw reactie dat alles dan opgelost is is dan ook kenmerkend teleurstellend

Ook een klacht indienen over Zelfstroom?