Klacht Zelfstroom: Niet tevreden met de opbrengsten tegenover de huur en overkoopprijs duur!

Kev9797

Wij huren momenteel de zonnepanelen bijna 1 jaar. Maar valt ons vies tegen wat het zou moeten opleveren en wat we besparen, en dat terwijl we 46 euro in de maand betalen. Mijn stiefvader heeft bijna het dubbele met 4 panelen en wij hebben er 7.
Om de panelen over te nemen vind ik nogal duur, het plaatsen zou gratis zijn en mocht het je niet bevallen kan je het altijd kosteloos opzeggen was er aan de telefoon gezegd.
Nu kijk ik en zie ik dat we er 10 jaar aan vast zouden zitten, wat niet zo is afgesproken…

Met een goeie verkoopprijs komen. Of we willen de huur met de zonnepanelen opzeggen, of een goed alternatief.

Zelfstroom
    Wij hebben voor u een technische analyse uitgevoerd op uw systeem en hebben goed nieuws voor u, want uw zonnestroomsysteem wekt op zoals verwacht en vermeld in de offerte. Hieruit kunnen wij momenteel concluderen dat uw installatie in een goede staat verkeert.

Echter raden wij af om zonestroomsystemen met elkaar te vergelijking. Dit is omdat kleine verschillen in factoren zoals oriëntatie, hoek van plaatsing en verschil in piekvermogen alleen al zeer grote verschillen kunnen hebben in de opwek van een systeem.

Hopelijk hebben wij u naar uw tevredenheid kunnen helpen.

Ook een klacht indienen over Zelfstroom?