Opgelost door Zelfstroom: Ongewenste reclame en onmogelijkheid om af te melden

Status
sad Opgelost
Klachtnummer
# 582701
Gebruiker
Gilbert58
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Ik heb al geruime tijd zonnepanelen. Ik krijg nu herhaaldelijk mailing van zelfstroom op mijn adres. Ik heb een nee sticker op mijn brievenbus maar deze ongewenste en onnodige reclame komt geadresseerd ‘aan de bewoners van….’ Bij mij binnen. Na een lang telefoongesprek bleek de medewerker mij niet uit het systeem te willen/mogen halen. Ik werd steeds verwezen naar een link op de brief maar ik wil niet zelf nog meer acties moeten uitvoeren. Vandaar deze klacht. Ik heb de link inmiddels opgezocht maar afmelden lukte ook daar niet. De link zou niet bestaan..ik hoop dat dit bedrijf nu stopt met ongewenste reclame door een adressering toe te voegen.

Gewenste oplossing

Mijn adres uit het systeem verwijderen
Geboden oplossing
Vooralsnog niets meer ontvangen
Status
opgelost
Beoordeling
sad

1 reactie

  1. Auteur
    Zelfstroom
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste Gilbert,
    Bedankt dat u nogmaals de moeite neemt om contact met ons op te nemen en aan te geven dat u onze post niet op prijs stelt. Iedereen kan zich afmelden voor onze post via www.zelfstroom.nl/zelfstroom - ik heb dat zojuist voor u gedaan. U zult geen brochures meer van ons ontvangen - zo bent u niet alleen duurzaam bezig met uw zonnepanelen, maar ook door onnodige post te besparen! Wij wensen u een zonnig jaar!

    Energieke groeten,
    Ellen

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Zelfstroom?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen