Opgelost door Zelfstroom: Ontvang per mail geen reactie
Details
Klacht
Op 27 Januari telefonisch contact gehad met Zelfstroom betreffende een te hoog maand bedrag. Ik wilde het maandbedrag verlagen gezien we stukken zuiniger zijn gaan leven oa wegens een verbouwing. Dit was mogelijk, ik ging per mail een bericht ontvangen waar ik op moest reageren. Ik moest het bedrag en de reden aangeven. Dat heb ik gedaan en de mail meteen terug verstuurd.Op 1 februari weer gemaild en aangegeven dat ik nog geen reactie van hun heb ontvangen.
Op 1 februari ontving ik de automatische mail met het te hoge bedrag dat over 10 dagen afgeschreven gaat worden.
Op 3 februari weer gebeld en gevraagd hoe het zit en wanneer ik een reactie kan ontvangen. Antwoord was dat zij proberen meestal binnen 3 werkdagen te reageren. De telefonist heeft van mijn mail een call gemaakt dat prio krijgt. Ik zou spoedig antwoord krijgen.
Vandaag 8 februari nog steeds geen reactie gehad. Ik houd de rekening in de gaten en blokkeer de automatische afschrijving.
Ik snap dat het druk kan zijn, te kort aan personeel wellicht, maar in het verleden hebben zij al eerder totaal niet op een mail gereageerd. Zo ga je niet met klanten om.
Ik wens zo spoedig mogelijk een reactie en werk aan de communicatie!
Gewenste oplossing
Zelfstroom moet gaan werken aan zijn communicatie en het goed verwerken van de emails. Los desnoods telefonisch problemen op. Het is net alsof de medewerkers aan de telefoon geen bevoegdheid hebben.- Status
- opgelost
- Beoordeling
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.