Opgelost door Zelfstroom: Ontvang per mail geen reactie

content Opgelost
Stefanmilan

Op 27 Januari telefonisch contact gehad met Zelfstroom betreffende een te hoog maand bedrag. Ik wilde het maandbedrag verlagen gezien we stukken zuiniger zijn gaan leven oa wegens een verbouwing. Dit was mogelijk, ik ging per mail een bericht ontvangen waar ik op moest reageren. Ik moest het bedrag en de reden aangeven. Dat heb ik gedaan en de mail meteen terug verstuurd.

Op 1 februari weer gemaild en aangegeven dat ik nog geen reactie van hun heb ontvangen.

Op 1 februari ontving ik de automatische mail met het te hoge bedrag dat over 10 dagen afgeschreven gaat worden.

Op 3 februari weer gebeld en gevraagd hoe het zit en wanneer ik een reactie kan ontvangen. Antwoord was dat zij proberen meestal binnen 3 werkdagen te reageren. De telefonist heeft van mijn mail een call gemaakt dat prio krijgt. Ik zou spoedig antwoord krijgen.

Vandaag 8 februari nog steeds geen reactie gehad. Ik houd de rekening in de gaten en blokkeer de automatische afschrijving.

Ik snap dat het druk kan zijn, te kort aan personeel wellicht, maar in het verleden hebben zij al eerder totaal niet op een mail gereageerd. Zo ga je niet met klanten om.

Ik wens zo spoedig mogelijk een reactie en werk aan de communicatie!

Zelfstroom moet gaan werken aan zijn communicatie en het goed verwerken van de emails. Los desnoods telefonisch problemen op. Het is net alsof de medewerkers aan de telefoon geen bevoegdheid hebben.
Uiteindelijk is er goed gehoor gegeven aan mijn verzoek. Wel jammer dat de communicatie traag gegaan is, waardoor de eerste maand met het hoge bedrag alsnog voldaan moet worden.

Stefanmilan
    Vandaag weer eens gebeld. Ik heb nog steeds geen reactie op verzoek verlagen maandbedrag. Er werd aangegeven dat het naar Energyhouse is doorverstuurd en dat zij doorgaans geen bevestiging sturen. Er werd daarbij aangegeven dat dat niet handig is. Intern ging er gekeken worden of er per mail een terug koppeling of bevestiging verstuurd kon gaan worden.

Er is aangegeven omdat ik eind januari het verzoek heb ingediend, dat die voor de maand maart verwerkt zal zijn en aangenomen zal gaan worden. Voor de maand februari geldt nog het te hoge maand bedrag.

Ik zou dit graag bevestigd willen zien en ook voor de maand februari verwerkt willen hebben. Dat zij het extreem druk hebben, is niet mijn probleem, ik ben ruim op tijd.
    Zelfstroom
    Beste S. Dieben,

Bedankt voor je bericht.

Ik heb je ook al meerdere e-mails gestuurd over het termijnbedrag. Zoals aangegeven wordt de facturatie altijd op de 25ste van de maand verwerkt en verstuurd. Eventuele wijzigingen die daarna gemeld worden, kunnen pas in gaan per de eerst volgende maand. Ook dat heb ik je bevestigd per e-mail. Het termijnbedrag is per maart ook voor je aangepast en tevens bevestigd per e-mail. Ik verzoek je dan ook vriendelijk om het bedrag van februari te voldoen.

Met energieke groet,

Sharona van Zelfstroom

Ook een klacht indienen over Zelfstroom?