Klacht Zelfstroom: Stoppen niet met agressieve verkoop

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 532084
Gebruiker
Rob
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Agressieve verkoop

De oplossing

Ons met rust laten

3 reacties

  1. Auteur
    Zelfstroom
    Datum
    Beste meneer,

    Dit is schrikken! Dit is absoluut niet hoe wij over willen komen. Inmiddels heb ik uw adres uitgeschreven voor onze brochure. Wat het telefonische contact betreft, wij bellen u enkel wanneer u heeft aangegeven interesse te hebben in zonnepanelen via Zelfstroom. Vervelend dat er hier iets mis lijkt te gaan, en alsnog wordt gebeld terwijl u dit niet op prijs stelt. Ik laat uw contactgegevens uit onze bestanden halen. Voor de post heb ik u inmiddels ook al uitgeschreven.

    Ik hoop dat u via een andere weg uw woning (verder) gaat verduurzamen!

    Met energieke groet,

    Anna
    Namens het Zelfstroom team
  2. Auteur
    Rob
    Datum
    Verduurzamen? Ons huis heeft dak, vloer en muurisolatie.
    Verduurzamen? U bestookt ons nu al 2 jaar ieder kwartaal met geadresseerde post. Grote enveloppen boordevol met papier met beloftes die u geeneens kunt waarmaken.
    Ik heb diverse keren contact opgenomen om te stoppen met deze post.
    Verduurzamen?
    U wilt met agressieve verkoop alleen maar geld verdienen. Veel geld, gebaseerd op feiten die niet kloppen.
    Laat ons met rust.
    Ik heb inmiddels mijn rechtsbijstandsverzekering ingeschakeld in de hoop dat zij het u kunnen duidelijk maken te stoppen met uw agressieve verkoop.

  3. Auteur
    Zelfstroom
    Datum
    Beste meneer,

    Goed om te horen dat u al zoveel mooie investeringen in uw woning heeft gedaan!

    Uw telefoonnummer is inmiddels uit onze bestanden gehaald, u wordt niet meer gebeld. Wat betreft de post, enorm vreemd dat u zich al meerdere keren hiervoor heeft afgemeld, maar deze alsnog krijgt. Ik kan me uw frustratie hierover voorstellen, het is natuurlijk zonde dat het zo ver moet komen. Ik laat hier nagaan waar dit mis gaat, zodat deze kink in de kabel verholpen kan worden en u geen post meer krijgt.

    Dank dat u ons via deze weg de gelegenheid geeft om onze diensten te verbeteren.

    Met energieke groet,

    Anna
    Namens het Zelfstroom team


Uiteindelijke oplossing

Auteur
Rob
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Zelfstroom?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen