Klacht zenithinktablet.nl: Geen tablet - geen contact

Klachtnummer
# 26164
Gebruiker
Remo
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Hallo,

Op 9 april 2013 heb ik een tablet gekocht via zenithinktablet.nl. Helaas tot vandaag niet ontvangen. Telefonisch zijn ze niet te bereiken. Op e-mail reageren ze ongeveer na vier dagen, echter geen antwoord op mijn vraag. De vraag wanneer ik de tablet wordt gelever werd beantwoord met; we leveren ongeveer 10 tot 15 werkdagen na de bestelling. Opzich is dat natuurlijk al bijzonder lang maar ik zit inmiddels op 20 werkdagen. Als ik iets online koop waar ik direct voor betaal wil ik geen maand wachten. Graag uw advies in deze.

Mvg ,

De oplossing

Deze week mijn product ontvangen.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat zenithinktablet.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over zenithinktablet.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen