Opgelost door Zenslifestyle.com: Bank verzakt direct na levering

content Opgelost
Gert-Jan

Wij hebben in juni een bank geleverd gekregen die na een aantal dagen gebruik aan 1 kant inzakte. Daarbij krijg je het gevoel of je in een kuil zit. Aan de andere kant van de bank is er niets aan de hand.
De klacht is gemeld. De reactie is dat dat een eigenschap is van de bank. Dat is merkwaardig want ondanks dat de zwaarste persoon aan de andere kant zit (meestal) is daar niets aan de hand. Selectief inzakken lijkt mij geen eigenschap van een bank.

Nu stelt Zen voor een expert langs te laten sturen door de fabrikant echter moeten wij, wanneer zij de klacht ongegrond achten, daar wel voor betalen.

Dat is merkwaardig vind maar als ik vraag om welk bedrag dat dan zou gaan krijg ik te horen dat dat aan de kosten van de herstelwerkzaamheden ligt?!?!?

Hoezo herstelwerkzaamheden wanneer een klacht ongegrond is? Dan valt er in mijn beleving niets te herstellen.

Kortom ik vind het een zeer slechte servicegarantie op een toch al vrij dure bank. Jammer.

Ik ben tevreden wanneer de bank op kosten van de leverancier (met de fabrikant heb ik als klant niets te maken) wordt hersteld.
Zen Lifestyle is alsnog komen kijken en heeft de klacht gegrond verklaard. De bank wordt eerdaags opgehaald en gerepareerd. Opgelost.

Wij vinden dat Zenslifestyle.com hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Zenslifestyle.com?