Opgelost door Zenslifestyle.com: Kast met gebreken geleverd. Geen oplossing aangeboden.

content Opgelost
Yassin

Eind december 2021 een boekenkast Diamond t.w.v. € 1.499,- besteld bij Zen Lifestyle. Eind februari 2022 hebben wij de kast in ontvangst mogen nemen en in elkaar gezet. Bij het uitpakken, hebben wij een kras ontdekt op de zijkant van de kast die niet erg vrij is. Er is duidelijk getracht om de kras bij te werken/mee te kleuren, maar helaas is deze nog overduidelijk zichtbaar. Daarnaast bleek – nadat we de kast in elkaar hadden gezet – dat het middelste gedeelte van de kast met geen mogelijkheid volledig naar beneden te krijgen is. De deuvels blijven zichtbaar. De zijkanten zijn wel mooi sluitend.

Op 27 februari melding gemaakt van het geconstateerde – inclusief foto’s – met het vriendelijke verzoek dit op te lossen. De dag erna een reactie ontvangen met het verzoek de “quality control number” te delen. Dit direct gedaan. Op 2 maart is de casus aangemeld bij de leverancier. Omdat een update uitbleef en ik na drie maanden wel benieuwd was naar de status, heb ik op 16 juni contact gezocht met Zen Lifestyle. Behalve een automatisch bericht – met het streven binnen 5 werkdagen mijn bericht te beantwoorden – bleef een inhoudelijke reactie uit. Op 11 juli 2022 heb ik nogmaals een poging gedaan een update te krijgen. Op 13 juli heb ik een reactie mogen ontvangen dat er wederom een bericht is gestuurd naar de leverancier en dat er z.s.m. contact met mij opgenomen zou worden. Dat spoedige contact met mij is uitgebleven (inmiddels is het 12 oktober 2022 en zijn we weer drie maanden verder). Ik krijg erg het gevoel dat ik aan het lijntje wordt gehouden, wat ik bijzonder storend vind!

Ik wens graag alsnog – zoals toegezegd – een spoedige oplossing voor de beschadigingen en gebreken aan de kast.

Na 10 maanden opgelost.

Wij vinden dat Zenslifestyle.com hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Zenslifestyle.com?