Wij vinden dat Zercom.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Klacht Zercom.nl: Geen reacties op langdurige reparatie
Details
Klacht
Op 12 januari 2013 kocht ik bij Zercom Computers te Eindhoven een diskless (max 4 x 3TB schijven te plaatsen) NAS server Iomega Storcenter ix4-300d ad € 286,35 om allerlei data veilig en centraal te kunnen opslaan en raadplegen. Daarbij kocht ik tevens 3 Western Digital 3TB harddisks WD30EFRX (door Iomega gecertificeerd voor dit systeem) voor totaal € 431,=. Bij thuiskomst bleek de ix4 niet voorzien te zijn van de benodigde inbouw brackets voor de schijven. Deze ontving ik op 18 januari. Bij configuratie van de storage bleek, dat de software/firmware niet conform de handleiding werkte. Het maken van storagepools was niet mogelijk. Maandag 21 januari contact met de Iomega helpdesk, die mij een aantal onzinnige en tijdrovende “oplossingen†aandroeg, die het probleem niet verhielpen. Daarop een RMA (35134) bij Zercom aangevraagd waarop basis van “reparatie onder garantie" het apparaat op 6-02 retour gebracht is. Nu een maand later noch reacties noch status van de reparatie.Gewenste oplossing
1) per omgaande gerepareerd goed werkend cf manual apparaat retour2) ontbinding van de koop
3) levering Synology DS413 (€ 160,= duurder) met verrekening van de aanschafprijs van de aanschafprijs van de ix4-300d (€ 286,35)
Bedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.