Opgelost door ZeroChroma LLC USA: doorsturen van mijn gestagneerd pakket naar mijn huisadres

wvhauwe

Bij ZeroChroma LLC en betaald via PayPal een bestelling geplaatst in Amerika. Het lijkt er op dat het pakket (een hoes 'VarioEdge for iPhone 6) zonder problemen is verzonden via het postbedrijf USPS. Volgens de tracking informatie meen ik te begrijpen dat mijn pakket op verdere afhandeling wacht in het Amsterdam International Mail Centre Netherlands met de melding 'Addressee not available - Addressee advised to pick up the item'. Vreemd, had mijn adres absoluut zeker opgegeven anders zou het niet kunnen zijn verzonden. Enfin, waar in Amsterdam zou ik mijn pakket dan kunnen ophalen? Of, liever nog: Is het mogelijk het alsnog te versturen? Ik woon namelijk nogal ver van Amsterdam.

Dat ik mijn adres ergens kan opgeven zodat het alsnog naar mij kan worden doorgestuurd.
Mijn adres: Huzarenlaan 23

ZeroChroma order: #18100
prijs: €35,82 ($36,20)
PayPal transactiereferentie: 43P50312M9261318
USPS Trackingcode: LZ781671127US

Wij vinden dat ZeroChroma LLC USA hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

wvhauwe
ZeroCroma heeft vanuit de USA gezorgd dat mijn pakket kon worden afgehaald in het voor mij dichtstbijzijnde postkantoor. Zo doe je dat! Heb ze daar dan ook flink voor bedankt.

Ook een klacht indienen over ZeroChroma LLC USA?