Klacht ZIcht Adviseurs: autoverzekering

Klachtnummer
# 67964
Gebruiker
perro
Datum
1 reactie

Details

De klacht

I.v.m. schade aan mijn auto heeft dhr. Schreuder te Doorn op 18 december 2013 naar Verz. Mij Intrasurance b.v. te s'-Hertogenbosch, tel. 088-0114700, namens mij en in mijn aanwezigheid gebeld.
Dhr. Schouten van Intrasurance zei tegen hem, dat als de tegenpartij recht zou hebben op betaling mij dat € 50.- per jaar premieverhoging zou kosten. Daarop heb ik een reparatie opdracht gegeven en betaalde Intrasurance de schade.
Op 1 mei 2014 ontving ik van Intrasurance de factuur voor de jaarrekening, die incl. assurantie belasting € 288.- hoger was dan in 2013, i.p.v. de toegezegde € 50.-
Volgens de factuur was ik van 38 naar 8 schadevrije jaren gezakt!
Na informatie kan gesteld worden, dat de mondelinge toezegging van dhr.Schouten als een rechtsgeldige overeenkomst beschouwd wordt.
Wederom verzoek ik Intrasurance met klem om herziening van de premieverhoging.

De oplossing

de toegezegde premie verhoging van € 50.- per jaar; i.p.v. € 288.-

1 reactie

  1. Auteur
    ZIcht Adviseurs
    Datum
    Vervelend dat dit zo gelopen is, we hebben contact gehad met Intrasurance en een oplossing gevonden. Inmiddels hebben we dit naar tevredenheid van de klant opgelost.

Ook een klacht indienen over ZIcht Adviseurs?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen