Klacht Ziekenhuis Nij Smellinghe: Privacy is niet gewaarborgd in ziekenhuis Nij Smellinge.

Status
sad Niet opgelost
Klachtnummer
# 557128
Gebruiker
Bruinsma
Datum
10 reacties

Details

De klacht

In mijn status staat duidelijk vermeld dat er geen medische gegevens mogen worden uitgewisseld tenzij ik daar nadrukkelijk toestemming voor geef. Tot nu toe is mijn privacy nog niet één keer gewaarborgd. Ondanks uitgebreid contact met Nij Smellinghe dat zij mijn gegevens niet mogen uitwisselen, is dit tot nu toe nog alle keren wel gebeurd.

De oplossing

Privacy waarborging.

10 reacties

  1. Auteur
    Bruinsma
    Datum
    Inmiddels heeft de arts welke de privacy heeft geschonden gebeld, maar klaarblijkelijk wordt er weer niet geluisterd. Bij het melden van mijn klacht bij het ziekenhuis heb ik duidelijk aangegeven een aantal dagen slecht bereikbaar te zijn en heb aangegeven wanneer ik er weer was. Inmiddels onaangekondigd via de mail te horen gekregen dat er een afspraak is gepland en dat ik op dinsdag 4 oktober om 12.00 uur wordt gebeld. Nu ja, in ieder geval doet men toch iets met de melding van mijn klacht. Dat is tenminste iets. Maar even de vraag of tijdstip en dergelijke schikt was netter geweest.
  2. Auteur
    Bruinsma
    Datum
    Klacht nog niet opgelost. Er is nog geen contact met mij opgenomen door de klachtenfunctionaris van Nij Smellinghe.
  3. Auteur
    Bruinsma
    Datum
    Inmiddels met de betreffende specialist gesproken, maar nog niet met de klachtenfunctionaris van ziekenhuis Nij Smellinghe. Klacht is tot nu toe nog niet opgelost.
  4. Auteur
    Bruinsma
    Datum
    Inmiddels is er wel gesproken, maar de klacht is nog niet volledig opgelost. Ik hoop één dezer dagen antwoord te krijgen en een vervolg te beantwoorden.
  5. Auteur
    Bruinsma
    Datum
    Klacht nog niet opgelost. Ik probeer (opnieuw) met Nij Smellinghe het gesprek aan te gaan. Is dit wederom zonder positief resultaat, dan ga ik Klachtenkompas benaderen voor advies.
  6. Auteur
    Bruinsma
    Datum
    Klacht nog niet opgelost.
  7. Auteur
    Bruinsma
    Datum
    Klacht helaas niet opgelost. Heb het ziekenhuis verzocht om een persoonlijk gesprek, maar tot nu toe nog geen reactie.
  8. Auteur
    Bruinsma
    Datum
    Klacht nog niet opgelost.
  9. Auteur
    Bruinsma
    Datum
    Klacht nog niet opgelost.
  10. Auteur
    Bruinsma
    Datum
    Klacht nog steeds niet opgelost.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Bruinsma
Datum
Uiteindelijke oplossing
Tot op heden klacht niet opgelost. De betrokken specialisten willen niet eens het gesprek aan gaan en hebben hier allerlei vage excuses voor die echt absurt zijn. Dit bevestigd mijns inziens enkel en alleen dat zij fout zitten.
Status
niet opgelost
Beoordeling
sad

Ook een klacht indienen over Ziekenhuis Nij Smellinghe?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen