Klacht Ziengs.nl: Gabor laarsjes na 2 maanden frame gebroken

M.Cortet

Ik heb op 5 december een paar Gabor laarsjes gekocht via de site . De laarzen heb ik in januari voor het eerst gedragen. Op 7 maart voelde ik de linkerhak bewegen bij lopen. Ik ben ziengs binnengelopen en vroeg aan de verkoopsters of zij wist wat er aan de hand was. De dame bekeek de laars en gaf aan wellicht is de frame gebroken. Ik wil de laarzen eerst langs de schoenmaker brengen om te kijken of de frame gebroken is en mocht het aan de frame liggen dan krijgt u een nieuw paar. De verkoopster vroeg mij ook of ik een ander paar schoenen bij me had zodat zij de schoenen in ontvangst kon nemen. Ik had geen andere schoenen bij me en heb met de verkoopster afgesproken dat ik doordeweeks zou langs komen. Op 17 maart ga ik wederom naar Ziengs met de schoenen en krijg van een andere verkoopster te horen dat ik 70 % korting kan krijgen op een nieuw paar.
De gabor laarzen zijn 2 maanden sporadisch gedragen en dan moet ik wederom betalen voor een nieuw paar.

Een nieuw paar laarzen van gabor . De laarzen zijn heel weinig gedragen. Wat mag ik verwachten van een paar laarzen van Gabor à 125 euro?

Wij vinden dat Ziengs.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Ziengs.nl?