Klacht Ziengs.nl: Gat in neus kinderkaarsje binnen twee maanden, bij normaal gebruik

Anoniem

Bij deze prijs van shoesme laarsje €99.95 verwacht ik er minstens 1 seizoen mee te doen en niet afgescheept te worden met een gebruikersfout, dit kan je niet verkopen aan een klein meisje van 4 wat ze alleen naar school heeft aangehad, ik vind dit normaal gebruik. Rayonmanager bied alleen 50% op nieuw laarzen en zou deze een beetje opknappen zodat ze ze nog kon afraggen ( letterlijk zo gezegd) ik ben de laarsjes wel gaan gaan halen , en toen bleek ook nog eens dat ze glanzend waren gepoetst, ze waren mat,ik ga hier niet mee akkoord en heb info ingewonnen bij de consumentenbond , en die zeggen dat ik zeker meer service kan verwachten bij een winkel die laarsje van deze prijs verkoopt, en op de site van shoesme staat hovendien dat de schoenen tegen een stootje kunneb en er 6 mnd garantie is.heb al verschillende keren kontakt gehad en de laatste keer zou alles doorgestuurd worden naar direktie, en er spoedig antwoord komem, ik ben nog steeds aan het wachten.

Ik wil nieuwe laarzen of mijn geld terug, liefst het laatste want u begrijpt dat ik niet veel vertrouwen meer heb in deze winkel.

Wij vinden dat Ziengs.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Ziengs.nl?