Klacht Ziengs.nl: Klantonvriendelijkheid

Chantelle

Voor mijn zoontje van 5 kocht ik schoenen bij Ziengs Arnhem. Direct al bleek de rits steeds los te gaan. Ik ben terug gegaan nar de winkel en werd vriendelijk geholpen. De schoenen werden naar de schoenmaker gebracht en voorzien van drukknopje waardoor de rits niet los kan. Goede oplossing. Maar de drukknop liet los na 5x dragen los. Toen ik weer terug ging naar de winkel ging het winkelpersoneel met mij in discussie met onrelevante opmerkingen, kwamen zelf niet met een andere oplossing.
Na overleg door het personeel met de manager wordt ik teruggebeld, voicemail. Ik bel weer terug, maar diegenen die ik moest hebben was bezig, hij zal mij terug bellen. Is niet gebeurd. Ik bel zelf, door een andere medewerker wordt heel kortaf gedaan. Vervolgens maak ik een belafspraak met het personeel voor de maandag. Op die dag wordt ik weer niet teruggebeld. Wanneer ik zelf bel, blijkt die jongen niet eens te werken op die dag. Nu morgen nog eens afwachten dan...

Ik wil mijn geld terug.
Ik wil fatsoenlijk behandeld worden door het personeel. Ik behandel hen ook met fatsoen en heb nooit geen verkeerd woord gezegd. Ik ben het alleen niet eens met hen oplossing.

Wij vinden dat Ziengs.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Ziengs.nl?