Klacht Ziengs.nl: Kleurverschil laarzen

Klachtnummer
# 330426
Gebruiker
Ivory
Datum
0 reacties

Details

De klacht

26.10 oktober 2017 nieuwe laarzen gekocht bij ziengs. Ik en op al mijn schoenen erg zuinig en onderhout deze goed. Echter na 3maanden dacht ik dat me ogen het niet goed meer deden, want ik zag kleurverschil. Weer gepoetst maar zonder resultaat. Ik heb helaas geen ezel in de tuin die het geld schijt dus bleef ik met 2 verschillende paar laarzen rond lopen. Vandaag dan toch maar langs de winkel gegaan het probleem wordt geconstateerd mijn laarzen worden weer gepoetst om vervolgens tegen mij te zeggen dat ze deze naar een schoenen maker kunnen brengen om het probleem op te lossen, ze zijn tenslotte 1 jaar oud. Service is ver te zoeken bij ziengs en blijf ik met laarzen lopen week kleur verschil hebben. Omdat ik geen geld voor nieuwe heb moet dit nu wel, maar normaal besproken kan ik ze in de kliko trappen. Voor mij was dit de eerste en ook laatste keer dat ik schoenen bij ziengs heb gekocht.

De oplossing

Ruilen voor nieuwe of cadeaucard t.w.v het aankoopbedrag

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Ziengs.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Ziengs.nl?