Klacht Ziengs.nl: slechte communicatie bij onduegdelijk product

Klachtnummer
# 111627
Gebruiker
Ans
Datum
0 reacties

Details

De klacht

4/3 Koop ik Gabor sneakers a 99 euro bij Ziengs Breda.
Na twee weken is al slijtage te zien. Ik moet zelf de schoenen brengen en halen .
Na 3-4 weken is niets gebeurt , men wacht op de rayon manager .Mij wordt verteld dat deze het een normale slijtage vindt ,geen fabricage fout .Bij het ophalen wordt er verteld dat de schoenen door een schoenmaker nagekeken zijn.
Het zou ook aan de steunzolen kunnen liggen, vind ik onzin.
De een weet niet wat de ander zegt!
De schoenen zijn niet naar de fabriek opgestuurd en service is ver te zoeken. Dus heb ik de consumentenbond om raad gevraagd en gekregen .
Er gaat een mail naar het hoofdkantoor .

De oplossing

Liefst geld terug , ik ga niet nog eens schoenen daar kopen en dan weer open en neer als er iets is .

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Ziengs.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Ziengs.nl?