Klacht Ziengs.nl: Slechte dienstverlening bij Ziengs in Putten

# 62085
Fred

Vanavond (koopavond) hebben we geprobeerd een paar schoenen voor ons zoontje van elf bij Ziengs in Putten te kopen. Ook mijn vrouw had een paar schoenen nodig.
Na zelf een paar kinderschoenen te hebben gekozen en gepast (het was redelijk druk, de drie medewerkers waren anderen aan het helpen) wilden we graag de tweede schoen hebben om te passen. Na een tijdje gewacht te hebben op hulp zijn we naar de kassa gelopen om hulp te vragen. Na ook daar tien minuten met een schoen in de hand bij de kassa gewacht te hebben op een medewerker die met een bekende over koetjes en kalfjes aan het kletsen was hebben we de winkel verlaten. Zeker toen een derde, oudere medewerker die net 'van boven' kwam direct naar een dame toeliep die net de winkel in kwam lopen om die te helpen..
In het verleden heb ik ook meerdere malen schoenen bij deze zaak gekocht. Dat zal ik in de toekomst niet meer doen. Wellicht kan Ziengs wat met deze feedback op hun winkel in Putten.

Behulpzaam personeel die niet alleen aandacht hebben voor vrienden en bekenden.

Wij vinden dat Ziengs.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Ziengs.nl?